Compartiment Registru Agricol

  1. Ține la zi evidenţa terenurilor din comuna Târnova, care fac obiectul legii Fondului funciar ;
  2. Operează în registrul agricol terenurile, efectivele de animale, pasari şi albine, urmareste miscarea efectivelor;
  3. Transcrierea animalelor instrainate;
  4. Conduce evidenta privind arendarea terenurilor;
  5. Întocmeşte lucrările necesare aplicării prevederilor legale privind fondul funciar şi prevederile Legii cadastrului;
  6. Întocmeşte şi ţine la zi registrele agricole ale comunei şi centralizatorul acestuia;
  7. Întocmeşte situaţiile statistice necesare şi asigură transmiterea lor ;
  8. Eliberează certificate de producător, bilete de proprietate, certificate de stare materială, adeverinţe de şomaj ; întocmirea documentelor necesare obţinerii subvenţiilor acordate gospodăriilor agricole ( ingrasaminte, produse agricole, lapte, vitei, seminte etc. );
  9. Asigură administrarea păşunilor de pe raza comunei Târnova şi efectuarea lucrărilor de întreţinere a acestora ;
  10. Fundamentează taxa de păşune pentru deţinătorii de animale din localitate şi din afara acesteia
  11. Stabileşte productiile medii obtinute în gospodariile populatiei pentru culturile agricole şi sectorul zootehnic;
  12. soluţionează sesizările şi reclamaţiile adresate Comunei Târnova referitoare la probleme ce fac obiectul registrului agricol.